Rosnące zapotrzebowanie na opiekę geriatryczną i długoterminową w Stanach Zjednoczonych w wyniku wzrostu liczby osób w wieku 1, 2 może nadwerężyć nasz już przeciążony i rozdrobniony system opieki długoterminowej. Dowody anegdotyczne sugerują, że niedawne refundacje i praktyki regulacyjne Medicare i Medicaid zwiększyły potrzebę opieki nad pacjentami w domach opieki i agencjach zdrowia domowego. Istnieją już dowody na wpływ takich praktyk na opiekę szpitalną, 3 4 5 6, ale ich ewentualny wpływ na opiekę długoterminową jest niejasny. Wdrożony w 1983 r. System płatności Medicare przewiduje refundację w oparciu o grupy związane z diagnozą. Zmniejszyło to długość pobytu w szpitalach i obniżyło wskaźnik zajętości szpitali, budząc obawy, że niektórzy pacjenci mogą nie otrzymywać odpowiedniej opieki szpitalnej; mogą zostać zwolnione przedwcześnie lub dostarczone z zbyt małą ilością usług ze względu na zachętę do ograniczenia kosztów.7 8 9 Pojawiła się równoległa obawa dotycząca skutków negatywnego wpływu przyszłego systemu płatności na opiekę długoterminową.10, 11 Niektórzy dostawcy twierdzą, że domy opieki a agencje zdrowia domowego przyjmują obecnie pacjentów o większych potrzebach w zakresie opieki medycznej i pielęgniarskiej. Istnieją jedynie rozproszone dowody na poparcie tego twierdzenia12, ale jeśli zostanie to uzasadnione, świadomość jego skutków będzie miała zasadnicze znaczenie dla rewizji świadczenia i finansowania zarówno opieki długoterminowej, jak i geriatrycznej.13 14 15 16
Inne zmiany programowe i polityczne wpłynęły również na opiekę długoterminową17, 18 Od 1980 r. Kilka państw wdrożyło politykę rygorystycznej oceny przedwysyłkowej pacjentów w domach opieki19, 20, aby skierować pacjentów Medicaid wymagających mniej intensywnej długoterminowej opieki do programów opieki społecznej. Programy opieki domowej i środowiskowej Medicaid zostały wdrożone również w wielu stanach, zapewniając alternatywę dla domów opieki dla pacjentów Medicaid, którzy są mniej upośledzeni funkcjonalnie21. Po ograniczeniu refundacji liczby wizyt w domu opieki zdrowotnej usunięto w 1980 r., liczba agencji zdrowia domowego z certyfikatem Medicare wzrosła z 3012 w 1981 r. do 5517 w 1985 r.25,2 23 24
Jeśli te agencje i obiekty są zobowiązane do zaspokojenia potrzeby intensywniejszej opieki medycznej, nie jest jasne, czy będą one w stanie odpowiednio je zapewnić. Jeżeli wymagane są dalsze zasoby, należy również rozważyć kwestię, czy nasze obecne systemy zwrotu kosztów opieki długoterminowej będą w stanie je zapewnić. Pierwszym krokiem było zaprojektowanie naszego badania w celu dostarczenia empirycznych dowodów na temat tego, jak zmieniły się potrzeby pacjentów korzystających z opieki długoterminowej od wczesnych lat 80-tych.
Metody
Dane podstawowe
Dane wyjściowe dla tej analizy zebrano we wczesnych latach 80. XX w. W celu zidentyfikowania i porównania cech pacjentów w szpitalnych i wolno stojących domach opieki i agencjach zdrowia w domu.25 W 1986 r. Przyjrzeliśmy się tym samym obiektom, aby ustalić, czy częstość występowania szczególne warunki i problemy wśród ich pacjentów uległy zmianie. Użyliśmy tych samych metod do zebrania danych, które wykorzystaliśmy we wcześniejszym badaniu, uzyskując w ten sposób dane dotyczące pacjenta dla dwóch okresów z 42 domów opieki i 18 agencji zdrowia domowego w 12 stanach. Nasze odkrycia są oparte na przekrojowych losowych próbkach pacjentów w ośrodkach w 1982 i 1986 roku
[hasła pokrewne: tiklopidyna, wirus bostoński okres zarażania, choroba bostońska ]
Comments are closed.
mam nadczynnosc czy moge stosowac antykoncepcje ?
[..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: Warszawa ginekolog[…]
korzystnie działaja na zmiejszenie cukru, cholesterolu i wzmocnienie naczyń krwionosnych